zondag 18 november 2012

ivm voelshorten en het materiaal

omdat we met ons projectie gingen starten ivm met de voelschorten/ kussen , had ik overal rondgestrooid dat we al het mogelijke materiaal konden gebruiken waaraan je kan voelen, dit kan van knopen, tot pluche vacht, koortjes, lintjes, stukken stof enz gaan, ik heb al veel materiaal gekregen van lieve mensen die op mijn bericht hadden gereageerd, zelfs bij ons in de gemeente, brillenwinkel optiek foubert enz, reageerde op mijn bericht, een hele lieve collega van mijn mama had ook gerief meegegeven en juist hetgeen waar ik nog heel veel van nodig had, pluche vacht, leuke stukken stof met bollekes, hartjes enz, nu loopt de zoektocht naar materiaal stilletjes op zijn einde , ik heb ongelooflijk veel gerief waar ik super mooie dingen mee kan maken, allemaal dankzij de super motiverende voorstelling en artikel van 'nadia hainaut" met haar voelschorten !! 

dikke kus Sarah XX


1 opmerking:

  1. Lieve sarah,
    Wat een leuke blog!
    Ik ben heel blij dat ik je kon inspireren en dat je nu zelf op weg gaat ...
    tot binnenkort,
    Dikke zoen,
    Nadia

    BeantwoordenVerwijderen